helgen igenom!

Hey y'all! Whats up?
I helgen har jag tjillat galet! I fredags var jag med mitt söta crew,
vi hittade kanske inte på alltför mycket, men det var mysigt anyway. Vi aa.. vad gjorde vi?
Satt vid datorn, planerade Gland lite, finspelade lite gitarr och typ.. tjillade! Helt enkelt.
Efter det träffade jag min vän Ola, Wille & Johan, vi åkte runt lite, sen åkte vi till donken i sköndal där Josef, Kotte, Linus, Thomas & Joel var. Vi åt lite sen gled vi runt. Vi stannade vid Tobias olycksplats, så pratade jag lite med honom, sen
kom jag hem runt 05.00.. haha, till en inte alltför glad mor.
Och lördagen gick igenom som den skulle, jag och Julia gick till gården
på "värd-möte" för att bli utbildad till värd, till när livet är en fest kommer hit till Nynäshamn den 15-17 maj.
För er som inte vet vad Livet är en fest är, så är det en vad ska man kalla det,
en sammankomst? Av ungdomsgårdar från hela Sverige, Alltså kommer det 3-400 ungdomar hit, och jag ska vara värd för en grupp.
Tydligen får man ett papper (finner inte rätt ord) där det står att man är utbildad osv osv osv, som tydligen var bra att ha i sitt CV eller inför ansökningar till t.ex gymnasieskolor, högskolor.
Så det blir kul tycker jag.
På kvällen on the saturday var vi hemma hos Amanda.
Det var jag Kajsa Julia Amanda Åse Fia Rasmus & Jonah.
Det var trevligt! Kvällen slutade även med att jag fick skjuss hem av Ola&Jonte!
Nicenice. Runt fem tiden då också! Ojojoj.

Idag, söndag, vaknade jag tre. Bra. Ja och klockan fyra åkte jag upp med Annika till Tobias olycksplats, jag la dit en sak jag skrivit, Annika la dit röda rosor och tände lyktan som står i mitten, där hans huvud var.
(Hard feelings, jag vet. Men jag måste få ut mig lite)
By the way, så är Annika Tobias mamma. Vi pratade om massa minnen, framtiden & en massa saker.
Det var .. hm trevligt kanske är fel ord, eller jag vet inte? Men jag tyckte det var typ kanske, åh finns så många ord men dom låter fel till själva grejen. Det var iallafall skönt att vara där med Annika.
Sen när jag kom hem, runt sex kanske började jag steka ägg och gjorde stekta ägg-på-macka.
Efter det möblerade vi om lite, tog in byrån hit och fixade då det blev lite nice i mitt rum, sen har jag mest suttit och tagit det lugnt bara.
Imorgon är det skola, jag är astagg! Snart ska jag sova. Lägger upp lite bilder från helgen. Kram Anna!


1. Willes passfoto, var bara tvungen, men är han inte SJUKT lik Jason i The hills?!
2. Jag la mig ner efter aktivt gitarr spelande.:)
3. Jag bär Natta sötunge på "värdmötet" :)
4. Fixar mig inför lördags kvällen!
5. "THE CREW" på väg till Amanda!
6. På väg till Amanda, jag!
7. Mina tre sidor jag skrev till Bejemupp.. La in dom i plastfickor så dom inte skulle bli blöta och försvinna bort i gräset, över ligger min ros jag la dit för länge sedan.
8. En del av grillen från bilen han körde. Vila i frid bästavän.

Over 'n out,Anna

Kommentarer
Postat av: Leonard

"hey y'all" brukar jag också skriva :D

Du, kolla gärna in mina nya bilder på min blogg och säg vad du tycker om dem! Det kommer några fler snart :)



Leonard

2009-03-30 @ 21:08:06
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

"hey y'all" brukar jag också skriva :D

Du, kolla gärna in mina nya bilder på min blogg och säg vad du tycker om dem! Det kommer några fler snart :)



Leonard

2009-03-30 @ 21:08:06
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0