unwritteen

Gjorde nyss en quiz på fb, vilken låt man var. Jag fick:
"Unwritten" by Natasha Bedingfield
The I-Live-Life-To-The-Fullest-And-I-Am-HAPPY type!
You live life to the max, and you live each day like its your last.
You forget the rules and just go for it,
and want to experience it all before it all disappears...
Your life is a book... and your writing it!
Love it, make it, work it, and shape it...
you make it what YOU want! Don't forget a happy ending though!

Ruuligt :) Låter lite som mina värderingar. Men måste verkligen börja leva upp till dom.
Ska börja leva genom dagarna som om det alltid är den sista.
Man vet ju faktiskt aldrig när det är den sista, så då är det likabra att ha levt fullt ut på alla andra, innan de väl händer.
A, herregud. Inte för att livet är lätt, eller att det blir lätt att leva så.
Vad man än gör så medföljer det ju nästan alltid konsekvenser.
Man får "ta ansvar för sina handlingar". Men ärligt?
Fuck it.  ( Oproffsigt att skriva såna fula ord;) )
Varför ska man ta konsekvenserna för det för, who cares.. Blir det nått dåligt av det man gör, screw it. ärligt, då lever man ju inte fullt ut! Då är man sur och grinig, måste trassla in sig i saker (även kallade konsekvenserna) och det blir väl bara jobbigt?
Eller?

Aja, ingen som vet.
Idag har jag iallafall umgåtts med Berra. (Rebecka) höhö!
Vi pratade, skrattade och gjorde en hatbok. Lagade mat gjorde vi också.
Aa herregud. Låter som mean girls-tjejerna :/ haaha! Men ärligt,
det är skönt att få ut sina agressioner(stavningen, thanks Julia(hahahaha) ) och att skriva av sig. Så den där boken blir det nog flera sidor skrivna i..
Imorgon ska jag till skolan (vart sjuk mån-tis-idag) har haft någonting jobbigt. Tydligen ska jäåttemånga i min klass också vart sjuka, så det är väl nått som går. Och idag vill jag gratulera min kusin Sandra, som fyller 16. Grattis! Höhö. Ses inte aaaalltför ofta. I julas var det typ första gången på kanske 6-7 år vi sågs. Shit;p Men i sommar blire kusinTräff på landet :) Landsort & Wanqvist, haha ´hur ska detta gå.
Aja, men imorgon skola som sagt! Efter skolan blir det crewet. Så aja! Hare nice. puss

En bild från december-08. På bilden är det jag, beje, erica, charlie och typ lodarns&joels händer tror jag..
Den kvällen röjde vi iallafall. Levde för stunden. Keep it up? Utan älskade Beje dock.. han får vi vara med i himlen sen. Eller, föresten, han är nog bredvid oss vad vi än gör tror jag! Eller hur bejemupp. Vet att du är där:) Bvän föralltid!.
6:1 Rihanna ft. T-pain - Live your life , vi ska, vi ska..

Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0