the deep stuff

Mitt liv är verkligen en berg-och-dalbana! Just nu mår jag halvt.. jag vet inte. Ganska upp&ner hela tiden.
Min kloke vän Philip(jag menar verkligen.. superklok!) sa till mig att jag fortfarande kan se saker ur en posetiv syn utan att veta det när jag är liksom på botten-är-nådd stadiet.
Kom på att det stämmer, när jag ser närmare på saken.
Bilden nedan, jag fixade lite effekter på den tidigare idag, och nu blev den bara som värsta inblick i allt-bilden.
När saker är mörka så finns solstrålarna alltid där och gömmer sig, ibland visas dom, ibland inte.
Men vill man alltid ha dom där får man kämpa, kämpa för att nå någonting högre.
And that's what i'm gonna do.

Vill även utlåta ett litet tack..Till dessa, jag tror de vet även om debara är förkortningar.
J.N, K.G, (haha k.g, får mig att tänka på dem där"vi rockar fett, öh damöb vi rockar fett".. men skitsamma. haha)
J.N, K.G, A.B, R.H, J.E, M.R, J.S, P.N.F.
:)
keep on shinin' i'll be in touch
peace out

Kommentarer
Postat av: Anonym

i mörkret hittar man inga lösningar! fortsätt kämpa även om de är tufft <3

2009-03-26 @ 22:03:44
Postat av: Anonym

i mörkret hittar man inga lösningar anna! Försätt kämpa även om de e tufft <3

2009-03-26 @ 22:12:07
Postat av: Anna W

Jaadå, jag ska försöka!

2009-03-30 @ 00:58:05
URL: http://hejannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0