tagggg!

skola idag! började 08.40 och slutade 14.15,  nice.
Den slutade dock låt oss säga, förjävligt.
Jag grät! Ska jag säga varför. För att jag fick 74 på Nationella engelska provet, vilket blir VG.
ÅÅÅH jag blev så ledsen och arg på mig själv! Suck... :'(
Och det kan man verkligen inte förbättra heller. Fan va arg jag blev! Ush.
Filip med sitt mvg tröstade mig (säkert med ett hånflin bakom kramen) men endå, "lilla anna, det är ju bra"
(observera lilla, ungefär kanske 3 dm längre än honom med dagens klackar:D)
Aja, what shall i do. Jag och Rasmus gick en bit på vägen hem, vi kom på en såååå nice idé till balen i nian.
Men den är faktiskt hemlig. :D kommer bli askul iallafall!
Och sen ja, dagens planer är att umgås med tha crew! Tror att även lille Matilda skulle vara med också :) trevlans. Det blir väl te och stickning som vanligt... nej ha-ha skoja. Tror att vi ska ut och springa :) det blir ruuligt.
Ska även inhandla lite kläder inför serveringen på min brorsas fest på lördag. :)

BYTHEWAY, någon som vet någon fest imorgon eller någonting? Är i behov utav det, verkligen.. tagga till och messa mig och berätta om alla väärldens fester, så är jag ofantligt tacksam (Y)

ha en bra dag!
over 'n out, Anna

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej, tycker din blogg är intressant och bra skriven, och bilderna är jättebra dom också!! :) Har nyss börjat följa din blogg via Bloglovin', hoppas du kikar in på min blogg med någon gång, skulle betyda mycket om du skulle följa på min blogg med!! Ha det bra, Leonard :)

2009-03-19 @ 21:06:23
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Tänkte bara fråga, vad anser du om IPRED-lagen och fildelning? Jag skrev ett inlägg om det på min blogg nyss, och är intresserad av vad folk tycker. Skulle bli glad över ett svar! :)

Ha det bra så länge,

Leonard

2009-03-22 @ 13:04:00
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Tänkte bara fråga, vad anser du om IPRED-lagen och fildelning? Jag skrev ett inlägg om det på min blogg nyss, och är intresserad av vad folk tycker. Skulle bli glad över ett svar! :)

Ha det bra så länge,

Leonard

2009-03-22 @ 13:04:00
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Så kan man också tycka, men menar du att du laddar ned 2 skivor per dag? :)

2009-03-23 @ 11:15:56
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0