Saturday trough

Vaknade tolv, duschat och nu ska jag snart börja fixa mig.
Jag och Julia ska in till stan och servera på min brors 39-års fest (ja jag vet, kalla mig sladdis!) för lite pengar. Vi kommer väl hem runt ett eller någonting tror jag.. antar att det blir lite röj då eftersom vi skulle sova hos min bror men vi bestämde oss för att inte göra det, :D så vi hamnar väl vart vi hamnar.
Igår var jag med Julia, Kajsa, Åse & Fia. Vi träffades gick runt lite, köpte godis och gick hem till K.
Vi tittade på slumdog millionare. Rekomenderar! En helt okej film helt enkelt.
Lite trög i början kanske men den blir spännande och man dras med hela tiden.

Iallafall, klädval tills ikväll:O, vi ska ha svart/vitt som servitriser. Men jaha.... kul :( Jag har inget svart, jag letar efter en svart hög kjol men näe, jag har inget sånt. Bara spets kjolar och de passar inte. Hoppas Julia har nått :)
Skriver senare tror jag, eller imorgon :)
Xoxo

Långben jag och Julieeeet!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0