Saknar dig

Jag saknar dig min älskade bvän..


Det finns inget värre än att sakna någon när man inte ens kan göra någonting åt saknaden
Jag älskar dig vännen, saknar dig, så jävla mycket, känns som de bara sitter nått i min hals som gör att jag vill öppna munnen och bara skrika.
Skrika rätt ut. Det är vad jag skulle vilja göra.
När jag var uppe på din plats där i söndags med din mamma så nämnde jag på något vänster att jag inte hade något busskort och så vidare, då sa hon att ni hade ett som bara låg och skräpade osv hemma hos er, att det var ditt och att jag kunde få det, jag visste inte om det skulle kännas fel eller nått ja vet inte, fick bara någon konstig känsla, sen igår kom Annika och lämnade det.
Du har skrivit in ditt personnummer där uppe där dom ska stå. Annika sa att jag kunde sudda ut dom och skriva mitt istället, men de tänker jag aldrig göra..
På nått sätt, så luktar hela kortgrejen dig också. Dina fingeravtryck syns om de är ett ljusare lyse i rummet.
Snacka om att leta efter detaljer.. men ja, de blir väl så.
Hmm, skrev ganska långt till dig på dom där papprena. Gud du måste vara trött på mitt snack alltså.. haha:p
Men du får stå up, för de försöker ja göra.
Nu skrev Josef att han hade hittat några bilder med oss tillsammans på. Hoppas jag får dom snart.
Jag ska göra något collage eller nått med bilder på dig, som jag kan ha i mitt rum. Din dödsannons(hatar verkligen ordet) är inramat och står på mitt nattduksbord med en skärva från baklyktan på bilen du körde med..
Kan inte,inte, ha det. Men jag saknar dig, bästavän föralltid? Eller hur? Glömmer aldrig när jag rörde din hand på bårhuset och sa bästavänner föralltid, eller hur, jag vet att du hör mig, och såg dig för sista gången när jag vände mig om vid dörren.
Vackra unge. De här är så fel. Och man kan inte göra någonting alls. Det är så jävla värdelöst.
Åh,, nu får jag snart panik. Måste lägga mig i sängen.
Jag SAKNAR DIG!!! så de gör ont, jag ÄLSKAR DIG!! så jäkla mycket kompis!
VI SES I HIMLEN?! du måste vänta..

Från din "bvän Anniiie!" .. Vila i frid älskade bvän.
Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0