One life

Sjuk igen. Har haft lite halv-ont i halsen hela dagen och nu har de verkligen nått toppen .. så jävla irriterande! Och förkyld. På en sekund typ! Helt sjukt. Ont i huvudet, glansiga ögon och helt varm. Feber? Går inte, inte nu. Har ju fan nationella osv osv osv i skolan i veckan. Nej. Får fan pallra mig upp endå.. Och om två veckor är det Åre. De här måste bli bra.

Sen måste jag bara påpeka en sak.. människor som inte kan släppa det som varit, ur en annans perspektiv.
(få förstår, men jag antar att huvudpersonen i den här argumentationen förstår)
Jag älskade dig, ser du -DE  i slutet på meningen?
En bild säger mer än tusen ord, and so does a song. Men det handlar inte alltid om dig!
Du måste inse det, jag är inte .. hon som fastnar i saker alltför länge. Kanske länge, men den tiden har gått nu.
Jag är inte fast, jag är inte kvar. Jag är helt oberoende. Tror att jag aldrig mer kommer få öga för dig, så som våra sinnen betett sig. Du verkar tro att jag är den som ställt till med allt. Gå tillbaka till ruta 1, och se hur allt började. (Got'cha?)
Jag ber om ursäkt för det dumma jag gjort på vägen.
Men med allt som hänt bör du respektera mig, mina val och allt annat.
Dock kommer mitt förflutna jag ALDRIG respektera hur det gick och hur det förblev.
Så vidrigt gjort av mer än en!
Men mitt nuvarande jag, det är nytt. Det känner inte till de förflutnas händelser.

Shit, jag låter som värsta djupa människan. Well, mayby i am.
Nu ska jag iallafall bosätta mig i ett land av halstabletter & iprem,
FRED UT. / The Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0