IDIOTER

Fick ett mess från Annika nu, Bejes mamma:
Hej Alla Nu skulle jag behöva er hjälp  igen. Det är någon som tagit avgasröret som Sebbe lagt på  Bejes olycksplats. Kan ni sprida detta och be att personen som stulit det lägger tillbaka det. Allt är jobbigt som det är och gravskändning är fruktansvärt. Tacksam för er hjälp. Hälsningar Annika(Tobbes mamma)


Idioter , den som tagit det lägger fan tillbaka de.
Dagen jag såg att det låg där, sa jag tänk om någon jävla idiot skulle ta det. Fan vad arg man skulle bli så. Så jävla hjärtlösa människor kan de ju inte finnas.

MEN det finns det ju tydligen
idiot lägg tillbaka det!

hjärtlöst!!!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Han hade ju tydligen tagit tillbaka det eller vad det var, har för mig att bella sa det men du kan ju kanske fråga han eller hon?

2009-03-02 @ 09:41:46
URL: http://paulinahagerback.blogg.se/
Postat av: Anna W

nää så vare inte..

2009-03-04 @ 21:40:18
URL: http://hejannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0