hjälp

Jag funderar, som vanligt..
Vad händer efter döden?
Vart kommer man?
Själen måste ju komma någonstans, eller hur?
För själen, den sitter väl inte i kroppen?
Eller gör den det?
När börjar man älska någon?
När ingen behöver en, vad är man då?
Vad gör man när man har fasnat i någonting?
När man inte kan gå vidare?
När man vill försvinna?
Dö?

Jobbbbigt. Iallafall. Btw? vad är ångest-panik-attacker?
Jag får såhära, jag får hjärtklappning, börjar kallsvettas och kan inte tänka klart, är det ångest-panik-attack?
Jag kan få det när jag sitter och kollar genom mina foton på bdb, låt oss säga från 1a januari upp till nu (mars). När jag närmar mig 1a februari, är vid 26-27e så får jag sådär, för att jag vet vid 1a februari kommer jag börja gråta. Till&med nu blev det så? Panik? Attack? Ångest?
HELP

Life's hard
live it well
<3

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej Anna jag har läst dina inlägg och förstår att du mår dåligt, det om du beskriver att du känner är ångest samt panik. Jag tycker nog att du bör prata med kuratorn i skolan eller med din mamma. Jag tror inte att du kommer att komma igenom det ut hjälp. Hoppas att det löser sig

2009-03-05 @ 09:30:52
Postat av: anonym

He!.

Jag har fått panikångestattacker flera gånger och på mig funkar det så att jag får svårt att andas, blir illamående, kan inte stå upp, får kramp, kan inte tänka eller se klart plus att jag bara gråter och slänger saker omkring mig och det för att jag tror att jag vilken sekund som helst kommer att dö, man har en sorts rädsla för någonting och jag brukar oftast krypa så långt in mot väggen som möjligt eftersom att det då inte känns som att något kan nå en. Det är väldigt vanligt vid attackerna.

Panikångest attacker kan yttra sig på olika sätt så det finns inga bestämda symptom som säger att det är just panikångest attack.

Det du har tycker jag mer verkar som ångest över något men jag håller med den andra som skrivit här att du skulle nog behöva prata om det innan det övergår till panikattacker.

Ha det bra!:)

2009-03-10 @ 17:06:57
Postat av: Anna W

Undebara människor finns det alltså, tack för svaren<333

2009-03-13 @ 20:10:52
URL: http://hejannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0