...

Såg precis en bild på en avliden misshandlad 14-åring.
Fyfan. Jävla äckliga jävlar som beter sig sådär mot en människa. Fyfan för er säger jag bara,
Res er upp och gör världen till ett hyffsat samhälle istället, jävla idioter.
Tänker inte heller lägga upp bildhelvetet, jag klarar inte att se fler avlidna människor i mitt liv.
Får kramp i hjärtat när jag tänker på alla nära och kära som får se sina familjemedlemmar/vänner/pojk&flickvänner avlidna.
Det är helt.. värdelöst, de ska inte va så.

gör världen till ett bättre ställe att leva på,
och då menar jag NU

Vila i frid alla som avlidit för att någon annan idiot misshandlat dem.
Och alla andra som inte längre finns och som människor sörjer för.

För vi sörjer ju alla någon..
Vila i frid bästa vän också. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0