Design

Ny design, gjorde precis ny header och fixade lite.
Vad tycks?

Dagen har förövrigt vart ganska bra. Började med att komma i tid till skolan(av ren tur dock, trodde vi började tio över men vi började tjugo över. Kom 16 över!:) )
Sedan har jag ett par sköna raster med grabbarna i klassen där vi pratade om minnen och pinsamma saker som hänt. Fick mig några goda skratt!
Senare hade vi idrott, då jag såg Bejes gamla innebandytröja hänga på väggen. Fint gjort av nynäs innebandyklubb. Sports-heder you know..<3
Efter skolan träffade jag K&J, vi fikade, tittade runt lite och umgicks.
Ni är bäst!
Sen runt nio halv tio kom jag hem och nu sitter jag här.
Måste sova.. de är ju en dag imorgon också. Ha det bra!
Kram Anna


Kommentarer
Postat av: korell

najs header :)

2009-03-03 @ 17:19:05
URL: http://hhanaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0