champions

"we are the champions my frieeeend, and weee'll keep on fiighting til the eend,
i aam a champion, i am a champion
jag vaa en loooser
nu eee ja en champion
JAA EEE BÄÄÄST"

haha om det är någon som kände igen det där så var det från lilla kycklingen när han vinner sin  basebollmatch typ.
Amen iallafall, inspiration;p, vi vann volleybollturneringen idag. Som alla år innan.. (a) taha! Men de va ju nice.
Vann alla matcher överlägset:) kändes bra:) Nått litet damp fick jag vella men inte så mycket.
En match körde vi med 9a, eller a, en från deras klass för resten hade dragit. Jag och Erica drev sönder, de va så jävla kul:P. Men aa! Thats the day
Nu är jag med Elin vi har stekt ägg och keeekat på mackan, asgott. Ska plugga lite och sen göra chokladpudding:)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0