<3

Jag saknar dig.
Vila i frid Bvän Tobias "Beje" Bejeryd..
28 april 1992 - 1 februari 2009
6 veckor och 1 dag sen du försvann idag.. 
Du i mitt minne föralltid.. <3


Du ditt puckobarn, hur kan du bara försvinna.. Allting kommer ikapp nu, men jag kan fortfarande inte förstå att jag faktiskt aldrig mer kommer få se dig i livet. Det är helt.. otänkbart.. :'(. Vill höra dig skratt.
Vill höra dina kassa skämt som du är så gullig när du säger dom.
Vill ha dig där, kunna prata med dig och kunna vara glad tillsammans med dig.
 Vill röja med dig. Vill kunna vara ledsen med dig, prata om allting.
Som vi gjorde. Gjorde.
Tänk om jag kunde säga gör. ÅH:'( bvän, du kommer alltid vara bvän bejeboy.
Och hur du än mår, vart du än är, och vad du än gör just nu kommer jag alltid vara din "bvän anniiie!"
Jag saknar dig så jävla sjukt mycket.. Önskar du vore här. Orkar inte skriva mer, tårar:(
Du är världens bästa Beje, Vila i frid bvän. Fan vad jag saknar dig! Vi ses i himlen älskade vän.

din bvän anniie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0