Sommar!

Sommaren är här och aaaaaallt är asbra!
Balen & skolavslutningen är avklarad, finished, done! Saknar grundskoleklassen och kommer alltid göra de :) men efter sommarn blire nya tag, ny klass med förhoppningsvis sköna människor!
Ska då gå samhälle i nynäs, eftersom grejen att gå upp tidigare än tidigast och hoppa på ett tåg INTE RIKTIGT är min grej, nej not really! Så jag tar dagen som den kommer, vaknar tjugo minuter innan skolstart sätter mig på cykeljäveln och glider till skolan! GREAT

Sommarlovet har börjat med solning, krökande, softaa, grilla lite, landsort, softa kvällar ute, aaaaaaaa och planering kanske!
DE SKA BLI till gotland v 29 och antagligen flera tripps för dom vännerna som är taggade VILKET jag hoppas är fler än jag och en till!
Varför sitta hemma när man KAN VARA UTE OCH UTFORSKA VÄÄRLDEN?
nja jag ser inte poängen med att sitta hemma! Eller med att vara otagg- jag menar man lever en gång?hääärregud!
Och så kanske det INTE blir så bra uppdatering men i can try. just for U! (känn dig träffad)

LITE bilder bara:) pöööööööööööööööööööööss
1
2
3
4
1. Jag på balen:)
2. Jag och my boys:D
3. Jagoch my girls:D
4. Hemfärd! CARIMO,JAG&SEPHER:D
1
2
3

1. Klassen, 9b ! hejdå bild. love u!
2. jag och min natalie på avslutningskvällen! Förkrök&mys!
3. Kajsa, Jag & Nataliee, avslutningskvällen:) röjer lite!;D

Denna bild är från igår:) vi var på landsort, kajsa följde med!:)


Bild från nyss!
GODNATT:) mvh ANNIEPANNIE DUBBEL W.

Kommentarer
Postat av: jonna

dubbelv is the shit bruuuuuden!

2009-06-25 @ 21:32:34
URL: http://jonnadubbelv.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Jag är en av finalisterna i veckans blogg hos Hanna och Martina, skulle bli jätteglad om du la din röst på mig! (Man kan rösta så många gånger man vill) Rösta på mig i detta inlägget; jag är nr. 8!



http://hannahochmartinanevergivesup.blogg.se/2009/june/deltavling-i-veckans-blogg.html#comment



TACK SÅ MYCKET FÖR DIN RÖST!!!



Leonard :)

2009-06-30 @ 15:39:35
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: MADELAJN

Tror att det var du som kommenterade min blogg iallafall, kände igen namnet men du hade stavat lite fel ;) typ " hejannw.blog.se " eller något sånt, men det kan hända även dom bästa!

Hur som helst tack för kommentaren, och allt är bra med mig. Hur är det själv ?:)

Om de nu var du :D

haha tråkigt pinsamt om det är någon annan... aja! :)

2009-07-08 @ 23:28:41
URL: http://madelajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0