Solön 26-27 maj med 9b!


Natta och Jag paddlar dit:D jobbigt!                      Steker lite i solen:D

Tina, Natta solar jag säger tittut! haha paparazzi-filip.    Elli, sötaste bilden.

Rasmus och jag steker!                                          Elli som jag och Marcus skulle putta i. Epic fail.

White man Linus & Black man Carimo:)               Jag och Linus lallar leker gangster. hahaha

Mentor PETER! penny!                                             Mentor SOFIE! sophy


Erica, Carimo, Jag, kusin David. Wakeboard!      Femkamp, Natta the snickareeee!

Wakeboard!Albin glider                                             Mat, grillade hamburgare. Rasmus och Jag . fin min?

Carimo, Linus & Jag. efter wakeboard. svinkallt!   Jojo&jag!

Carimo&Jag :)                                                              Natta, Linus, Jojo, Katti, Jag, Rasmus, Sofia:)

Jag&Filip :)                                                                         Jag, Tina, Jojo Katti ... Linus:P ahahaha

Femkamp hahaha!                                                          Min grupp vann... men nu haha godisregn HAHA!!:D (jag ligger där nertrampad. haha:O)

Jag på morgonen, uppe först av alla i stugan! HAHA shit..        ERIK!! hahaha bästa. lite gollum look alike?

Natta och Jag paddlar hem. värsta vågorna utanför viken:O skitläskigt!:D


9b!:D<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, jag kan inte sluta garva åt att Albins face tar upp halva bilden. Vilken elak flickvän jag är (; <3

2009-06-08 @ 18:01:51
URL: http://shoppheaven.blogg.se/
Postat av: sofie

mentor Sophy? skulle inte tro det ;)

2009-06-29 @ 10:33:03
URL: http://hellosophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0