what up gangstah

allt bra eller? själv har jag börjat mitt sommarjobb, två veckor nästan klara så återstår det bara den tredje sen, efter det blir det njuta av sommarlovet TILL FULLO om jag får säga det själv!
Inge stillsamt skit, ska röja varenda jävla sekund.
Du vet lev varje dag som de vore den sista ;) såre ska va!

Ajajaja, Har faktiskt inte så himla mycket att berätta!
Dagen ser väl ut ungefär följande, sitta klart här vid burken och sen sätta på hög musik och städa i mitt rum.
Sen äta, och eftersom det är så dåligt väder så blir det väl film med folk eller någonting annat.. beror på the situation!
SÅ blir det väl tidigt att sova, tolv eller nått.. aop sen upp igen vid halv åtta tomorrroow, sen grappar, då jävlar är det helg!
+ att det ska bli good weather också :)

Men DU över och ut SALUT


1. Krök hos jonte med grabbarna!
2. Jag och Mollie när det var ute på sjön, grill&tältning vi+grabbarna+bella:),
3. sjön, några av vi som var ute :) 
4. sjön, jag och carimo, bästa sommarbilden:),
5. nicksta, bella, jag & elin,
6. Efter kröket hos jonte bestämde vi oss för nakenbad! haha stolt fotograf:D
7. Ute på sjön, värsta soffan!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0