Two or mayby three sides of the story

Jag har fucking dubbelmoral! Seriously, jag sitter och skriver att jag inte bryr mig om någon jävla kärlek.
Men seriöst, nu säger jag det här på nått konstigt jävla sätt. Jag vill ha kärlek! Jag vill ha värme, någon som älskar en, någon som tycker att man är fantastisk.
Men grejen är den att jag orkar inte ens försöka, vågar inte ens försöka leta.
Har man blivit sårad en gång, riktigt sårad känns det inte värt att hitta något nytt underbart som KANSKE kan göra att man blir sårad, sen.
Men är det värt? vågar man?
Ska man leta?

Vilken ska man ha i huvudet? heeeelveeete

1. Men hur lång tid tar det? Finns det ens någon som har allt? Finns det någon mr right för mig? Varför ska jag leta när jag kan bli sårad? Äh jag skiter i det här? Eller?

2. Jag bryr mig inte ens. Fuck det där, varför ens leta? de kommer endå pajja efter en stund. De är inte värt att leta länge efter att hitta någon som är underbar i några månader sen förvandlas till största arslet.

3. Ja, jag letar! Han finns där ute! Han med allt bara väntar på mig, just mig att jag ska hitta honom! Kärlek övervinner allt!


Kommentarer
Postat av: ida

tack så mycket :)

2009-07-21 @ 13:25:01
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0