stadiet i mitt liv

... Som jag är i just nu är ungefär såhär:
Jag är rastlös, det har jag dock vart hela mitt liv men jag har insett symptomen nu. Haha, jag vill göra saker hela tiden, kan inte bara sitta still ni vet det funkar inte.
Jag är sjukt jävla kallhjärtad, visst jag bryr mig men bara till en viss längd.
Jag tänker ungefär " vadfan ska man bry sig om nått för allt fuckar endå upp sig i slutet".
Ja då tänker ni du är ju fan dum i huvudet.
Och då säger jag ungefär "k bry"
Jag bryr mig bara inte om nått längre, såklart familjen och de vänner som är närmast hjärtat, dom tar jag hand om och händer det dem nått backar jag alltid upp.. Men jag har lust att bara skita i allt annat och bara dra åt ett jävla nice ställe!
Som nu nu har jag vart och softat på gotland vecka 29, krökat och haft de nice bara med massa sköna människor.
Väl hemma känner man"fan stannade jag inte kvar för, eller tog den andra båten till oskarshamn(eller vafan de e den andra båten går in i) och softade där"
Ja. Sen bryr jag mig inte ens om att ens KOLLA efter några dugliga snubbar som skulle kunna bli en kort eller lång fin eller ful romans med, nej fan det där är jag så jävla slut på.
Grejen är den att jag blev sårad en gång, och det pallar jag fan inte bli en gång till. Och de är så jävla många som bara är ute efter nått hela tiden, fan ska jag ge nöjet till dom för. Nej jag orkar inte!
Jajaj vafan det jag försöker säga är ungefär att.. jag vet inte, jag är jag :)

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0