Good evening people

FAN vad jag hatar såna här sega jävla trista ensamma stillsamma kvällar!
Ge mig röj, fest, glid, soft, fan lite fart på det hela iallafall!
Så sjukt jävla rastlös. DET HAR JAG ÄRVT AV FAMILJEN WANQVIST, skulle jag tro.
Ut och fiska kanske? (internskämt)
Åh gud det känns som jag har värsta trött-humorn. Påminner mig om "Do you like that bitch"-natten i tältet. HAHAHAHAHAH! - (också internt)
Jajja, kanske ska dra ut till köket och ta mig ett glas cola?OM DET BARA FANNS. äh, det blir svartvinbärssaft. Det funkar väl det med
NOT.

byyyyyyyyye softare

Tog en skön bild igår, haa ;)


Kommentarer
Postat av: ..

anna du leker för mkt du tror du är världens snyggaste och leker snygg. ingen av oss tyckder det du ser helt OK ut men inte mer. sluta lek fin tack! mvh G

2009-07-10 @ 01:08:44
Postat av: becca

hejsan ville bara säga att jag älskar din blogg oxh jag läser den nästan varje dag . jag tkr du skriver bra+att du har en jätte fin blogg :)

2009-07-10 @ 23:19:42
URL: http://bcuu.blogg.se/
Postat av: ida

snygg blogg :)

2009-07-13 @ 14:02:34
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0