A

Hej, förra inläggets kommentarer, sista kommentaren,
Helt ärligt ingen aning vad mitt svar är, men jag har tröttnat så jävla hårt på uttrycket "leker för mycket"
Man kan inte "leka" något man inte är, man är den man är mer än så är det inte,
Beter man sig som något annat har man önskningar, längtan eller begär att vara någonting annat.
Jag försöker inte vara någon annan än mig själv och jag är inte högfärdig, jag är bara jag, och de finns ingen i hela den här jävla världen som behöver försöka få mig själv att ändra min syn på mig själv,
Den som skrev, skrev: "Du ser OK ut men inte mer, ok?"
Ja men vad bra att du tycker det då, men mitt svar på
det är ungefär jag-bryr-mig-inte SÅ du behöver alltså itne ens lägga ner tid på att kommentera min blogg som varken handlar om mitt utseende, hur andra tycker jag ska tycka om mig själv eller att skriva onödiga/taskiga kommentarer

capish?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du ser jätte bra ut anna. jag diggar din stil! & ditt hår är helt underbart! :)<3

2009-07-15 @ 00:00:17
Postat av: Anonym

Ehm, man kan leka något man inte är, men man kan inte leka den man är?! Ser du inte folk hela tiden försöka vara något dom inte är, ja då leker dom det!

Sen om du gör det eller inte skiter jag i, ville bara säga det!

2009-07-15 @ 17:05:54
Postat av: Anna W

Rebecca, vad söt du är som säger så:) vem rebecca am i dealin' with ? :P haha, tack iallafall!:)



någon, jag håller inte med dig någonstans, jag gör verkligen inte det.

det finns ingenting som heter "du leker för mycket", punkt slut I MIN BLOGG

2009-07-19 @ 21:01:31
URL: http://hejannaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej du kanske inte vet vad "leker för mkt" innebär, eftersom att du gör det! kom ner på jorden bruden.



Men vi har två olika uppfattningar och tycker olika PUNKT!

2009-07-21 @ 22:22:44
Postat av: Anna W

Jag är den jag är och är din definition av mig "leker för mycket" så är det ditt problem, inte mitt, och jag bryr mig ungefär.. inte alls? vad du tycker.

Så ta dina åsikter och getttaaa way outttaa here :)

2009-07-23 @ 15:10:14
URL: http://hejannaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, men om jag ska vara helt ärlig så verkar du ju bry dig eftersom du svarar på mig hela tiden.. så visst bryr du dig liksom och vet precis vad jag pratar om

2009-07-23 @ 20:12:19
Postat av: Anna W

Man brukar svara när du argumenterar i din kommentar?:P

2009-07-26 @ 21:57:56
URL: http://hejannaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Faast då bryr du dig fortfarande eftersom du svarar, hade du inte brytt dig hade du inte svarat oavsett

2009-07-27 @ 20:51:14
Postat av: Anna W

Hehe nej. :)

2009-07-28 @ 20:29:28
URL: http://hejannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0