vårtermin 2009 is here

Kom nyss hem från träning, fyfan vad skönt. Laget <3a!
Mitt nyårslöfte håller sig.. idag en träning, imorgon bodypump på gym on the web och på söndag inomhusträning med fotbollen. Hell yeah! Snart blir det fyra träningar i veckan också. Två fys träningar nästa vecka, gym on the web & fotbollsträning. LOVE <3

Imorgon börjar skolan.. jag tror att det här kommer bli den bästa terminen ever. Alla kommer vara bra i skolan för att nå det bästa av det bästa, alla kommer ta vara på sista tiden med sin klass. 9b! LOVE YOU.
Och det händer massor av saker som man längtat efter.. bl.a balen! Själv sitter jag och min mor i balkommitén med rasmus, filips & carimos mamma. Vet dock inte om grabbarna har känno för att hjälpa till. Men belive me, i will. Sen sitter man ju som ordförande i elevrådet, så den här terminen är det ju chans att visa det bästa av sig. Ja den här terminen ska bli min bästa, och hoppas klassens också! Mysigt med klassresa senare på terminen.

seeeeeee ya!


Kommentarer
Postat av: johanssn

hahah, vi har nog inte så mycket känno för att hjälpa till :D

2009-01-09 @ 17:16:56
Postat av: Anonym

hahaha :D troddde vell de.. ;)

2009-01-10 @ 03:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0