HALLOJjJj

Idag har skolan rullat på som vanligt. Fick dock för ovanlighetens skull ett ROLIGT arbete i skolan! Man ska skriva om sitt liv i en uppsats, om hur det är att vara mitt i 9an, 15(dock 16 för mig då;)) år och hur det går med alla val och kärleken och vännerna osv osv osv...hur nice som helst!:D
Efter skolan åkte jag och Natta in till haninge! Jag köpte mig en mörkblå siden klänning tills antingen lördag eller något annat speciellt tillfälle.. sen köpte jag örhängen, en ny klocka,  en neccessär med typ hur söta volanger som helst, smink och nått mer.. minns inte!
Vid halv sju gick vi till Walthers på öppet hus, Emma Snäll mötte oss och sen kollade vi runt där. Grymt mysig skola! Dock känner jag nog ändå starkare för fredrika bremer.. gud jag har panik ångest! Vet verkligen inte vad jag vill. Eller jo det vet jag, vet inte vilken skola bara. Något med idrott hursomhelst.
Så nu har jag några hårda beslut framför mig!

När jag kom hem hade mamma även köpt lite kläder till mig..:D En stor svart spetskjol typ, ett siden linne med knytning i nacken, en stickad tjocktröja, en vit "skjort"tunika och nått mer.. hm minns inte :) minns aldrig det sista :/ haha.
Men a det var ju najs:D

Och ska vell lägga upp bilderna på kläderna typ någon dag imorgon? :) Måste bara hitta the camera först:)

PUSSS:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0