tvivel

lars winnerbäck ft. lisa ekdahl - tvivel
lyssna på den, NU
bästa; " en obehaglig distans, en konstig känsla någonstans. Det känns tomt, eller hur?"

aokej, klockan är nu elva snart. dagen har jag vell traskat mig igenom som vanligt. hmm det är kul att det blir fler läsare här i min lilla söta oskuldsfulla blogg. hmpf right. amen iallafall. vaknade med typ magknip imorse för att jag tänkt för mycket på you know what. a så ingen skola today inte. nej fyfan. ush orkade inte se det där menlösa ansiktet som egentligen bara glider av stolthet. ush! Nej fyfan nog om det. sen var jag bara hemma, messade och chattade med en massa vänner, great. phille är verkligen bäst. bästa phille. om ni inte vet vem det är var jag tillsammans med honom 06-07. Efter det har vi bara vart hur bra vänner som helst och pratat om allt, allt.
a och sen vid fyra gick jag hem till min käre mormor. åt middag, fick lite cash för att jag fyllt år i tisdags, sen gick jag hem till bästa vännen julia som var lite halvt deppig. jag tog då med mig mina självbakade kärleksmums med strössel på, som hon faktiskt tyckte väldigt mycket om(puh!) och pratade lite med flickan. umgicks lite, och hon satt där med sina mattetal och såg helt lost ut. sötpaj. a och sen pratade jag med Johan ett litet tag.
sa jag pratade? jag menade skrek.

och nu sitter jag här. full av funderingar, obesvarade frågor men mest av allt - tvivel
så låten passar mig idag. men du, the reader, du får hare bra!
school tomorrow. volleyboll första lektionen. SOFT!

skål och godnatt honey..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0