saturday night

went out like this.. ; jag mötte upp ellen, hanna h, hanna k och jessika vid bowlinghallen. Vi gick ner till huset (även kallat rosa huset!) där Korells mamma jobbar typ, som ett vanligt hus där man bor typ;o som hon hade den här kvällen och lämnade saker osv. Sen tog vi bussen(great?) som vi endå fick gå lika långt typ ifrån och vänta påden i tjugo minuter dessutom.. haha sen åt vi pizza. Satt och pratade och skrattade ett bra tag där inne, sen gick vi till filmkedjan. Vi tänkte hyra en film, men jag vet inte? alla fick ont i magen samtidigt och typ la sig ner på golvet inne på filmkedjan sen satt vi där och sov ett tag typ? HAHA!
Sen stog vi och pratade med b.la Natalie, Ronja, Emma, Lill Adde, Tom osv.. sen gick vi, då messade jessika med en kompis som var på fest påtoppis. Vi gick hem till rosa huset och fixade oss lite, sen gick vi dit. Först var det ett massa tjaffs att vi inte fick komma in för det var bara "bjudna".. det var helt jävla random människor alltså, kände typ 5 stycken högt.. visste vell vilka några var men sen var det jävla solna bor typ. Typ indie-tjejer och lite halvt emo snubbar.. aa jag vet inte. När vi kom in var det iallafall hårdrock som spelades. Jag drog igång lite bättre musik och Hanna H hittade sin borttappade rapppp-kompis! Haha dom två på BRUDAR BRUDAR BRUDAR! skönaste. Sen dansade vi och hade lite trevligt. Efter en liten tid blev vi utkastade av bruden som ordnat festen (för sin pojkvän , 17 år igår) för att två killar hade slagits. Jag menar, vad fan hade det med oss att göra? - Jo för att det är oinbjudna folk. Vilken bra bortförklaring bruden, haha. Sen följde de killarna som man faktiskt kunde umgås med på den där festen med en bit på vägen, sen kom vi vell hem runt ett eller vad det nu var.
Idag vaknade jag tolv, de andra vaknade vell runt tio eller nått. Sen hade vi träning klockan 1. Och nu sitter jag här!
Det var min lördag och söndag.

Snart ska jag och mor laga kyckling, potatis och wok. Mums!
Have a nice time, XOXO


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha, vad menar du? Klart det var lyckat, jag är ju the coffee maker herself! :D

2009-01-27 @ 18:50:22
URL: http://hellosophy.blogg.se/
Postat av: annawlover

konstigt att du blev utkastad!

2009-01-28 @ 19:59:14
Postat av: Anna W

du behöver inte läsa min blogg om du ska vara so damn cool och lägga en anonym kommentar med bitchig ironi mot mig, varför inte skriva ditt riktiga namn och säga exakt vad problemet är? Get a life

2009-01-31 @ 02:06:22
URL: http://hejannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0