night life a lá anna..

00:38 , 3e januari.
Mikas birthday btw.

den andra, för 39 minuter sen fyllde Johan 19 år. Grattis till dig ! förtjänar det bästa, även om jag kanske inte alltid tycker det. You will always be in my heart.
Ögonen bränner lite fortfarande.


and so it goes onononon.. hm okej. 2009, 2009. en 9a ist för 8a. ja what shall i say? det är en ny början. Ett nytt år, nya möjligheter. Speciellt inom "karriär". Skolan kommer satsas till 110% den här terminen, det är ju gymnasieval. Ska kämpa mig igenom hela skiten. Planer som redan inskaffats är följande : Festas ska det göras! Min födelsedag, Jespers födelsedag, Filips födelsedag. 20e,25e,29e. Idre med Julia! Ploga i barnbackarna för vår del. ..Bal med älskade klassen. Gå med rasmus, vara grymt fin. Ha en riktig princess klänning, vi ska ha limmo. Och eftersom jag har en speciell plats i elevrådet, nämnligen ordförande ska jag därav göra denna bal till den bästa EVER- . Sen kröka loss på kvällen, och sen nickstafesten antar jag.
Sen på sommarn, röja som fan.. åka till båstad, gotland v.28-29 med främst Julia! Har även planerat in lite sommarjobb.. får se how it goes.
Kommer även ha lite saknad innanför skalet.

´cheers..
AW¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0