men toppen anna, great!

ja igår åkte jag till far min i ösmo, umgicks lite där och sov över, sen idag började träningen 1 och vi åkte vell från ösmo 1. (typiskt mig) haha messade elin, jag ba e a jag kommer lite sent, så säg de eller nått:) hon ; ja det var nog ingen som förväntade sig att du skulle komma i tid:D haha ;) ....
Ja, jag är nog faktiskt en riktig slarver. Har alltid sett mig själv som en sofistikerad brud med koll på läget. Men med närmade eftertanke, så är jag nog rätt efter. HAHA :P ajajaja, asbra. Och sen glömde jag typ äta frukost också:/ så allting började blixtra i huvudet under träningen:O toppen, great. right?
Aja nybadad och duschad i'm sitting here. Ska städa lite med mamma, men först- datan!

Puuuuuuusssss i gues

i somras!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄL stavas det

2009-01-20 @ 21:27:23
Postat av: Anna W

jag skriver vell för att det låter så jävla skönt bara.

fått det av Johan.

2009-01-22 @ 23:07:01
URL: http://hejannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0