lov = vila = FALSKT

Helt ärligt, jag är ur balans. Jag är så jävla slut som man kan bli tror jag. Shit att jag ens pallrade mig upp till skolan idag.. herrrregud. Jajo, jag somnade ungefär halv fyra, gick upp halv sju. Låter bra? 3 timmars sömn. Dock var jag ganska pigg tills ungefär klockan 10... då small det. Halva klassen låg och snarkade på bänkarna typ. Haha lite rolig syn egentligen, Jag menar, ska inte ett lov betyda vila, och vila upp sig för en ny termin? Nähe du inte den här. Nu hade ungefär hela klassen vänt på dygnet och festat och bara haft kul. Hm, det märks att vi blivit äldre. För några år sedan var man  ju typ taggad att gå till skolan inte.. ääh fyfan vilken skit.
Avskaffa skolan. FREE US!


kanske inte riktigt såhär.. men näst intill!

hey you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0