january the 12th

A love struck Romeo, sings the streets a serenade
Laying everybody low, with a love song that he made
He finds the street light, steps out of the shade
'n' says something like, "You and me babe, how about it?"



jag hade ingenstans att lägga den där texten, och jag vill inte tappa bort den.
så ni kan ju få nöjet att läsa den! right? Den är självfallet från en av mina favoritlåtar,
nämnligen The Killers - Romeo and Juliet..<3

Och så vill jag bara passa på att säga grattis till en glad jävel!
NÄMNLIGEN, Kotte! Som bastar 18 idag! Och jag antar att körkortet
är prioriterat i högsta grad? haha grattis påre din lilla filur. Enjoy your birthday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0