if i were a boy

Jag älskar låten (beyoncé - if i were a boy..). Man blir både glad och ledsen på samma gång!
Och just nu passar den bara så jävla bra in på mitt humör, just de här dagarna som passed by.
Ja ta aldrig någon för givet, för då kan allt man lever för, förstöras.. Tro mig, det är sant. Så ta vara på allt i vardagen, det är någonting man måste göra!

Ajajaja however, det här med musik. Den musikstilen man lyssnar på är verkligen .. vilken människa man är / blir.
Jag älskar lugn musik med akustisk gitarr, men även galen musik som man bara röjer till. Och det är ungefär jag i ett nötskal, lugn och söt snygg och röj. (i vissa tillfällen söt&snygg dock) .
Ja, jag kan ju bara berätta att dem som lyssnar på Kent lite för mycket blir lite neråtgående och verkar näst intill deprimerade. Jag lyssnar självfallet på kent när jag är ledsen. Dock inte mer, då gräver man ju förfan ner sig. Så du, som lyssnar på Kent lite sådär för mycket. Sluta med det. It only brings you foolish toughts.

Well, fontella bass - rescue me "rescue me, by take me in your arms"
"come on baby, take my hand, come on baby, be my man"


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0