house full of stenbockar

fan januari är en riktig födelsedagsmånad! Kan ju tala om för er som inte vet, så har jag så gott minne så attt jag kommer ihåg att Mikas mamma Sussie fyller år idag. Grattis till henne.
1a jan Emma Snäll fyller år, Andra januari Johan fyller år, Tredje januari Mika & Lucas (tror jag?) fyller år, femte Mikas mamma fyller år, sjätte min mamma och min kusin fyller år, tolfte kotte fyller år, 20e jag fyller år, sen petra, sen 22a min kusin och mina kusiners pappa fyller år, den 25e jeppe fyller år, den 29e fille fyller år. Det var vell allt? Omg!

Amen aja, Just nu är jag med Julia. Vi hade bestämt att hon skulle komma hit, när jag öppnar står hon och räcker fram en morotspåse. * Åh schyst, morötter tänker jag"* Eh ja asså, jag var på Ica säger hon och ler lite Julia way. Hm..... k? så du köpte morötter till mig, Morsan schyst vi har fått morötter av Julia!- asgarv :P sen tar hon fram dipp också. Jaahaja tänkte jag.


Så nu blir det morötter och dipp, can it be better? ja faktiskt. tog lite gurka också.

Men have a nice evening people, LOVE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0