honestly, ?

honestly, varför tänka på någon annan än sig själv?
ge mig anledningar till att inte göra det.

och har kommit på en sak. får man inte ha bra självförtroende bland dagens teen's? eller va?
NEJ, det får man inte. Då klassas man som bitchig, högfärdig osv.. men alltså,
ska man tycka att man är ful då eller? eller ska alla veta att man tycker att man är asful osv? det är ju bara korkat! varför ska man tycka dåligt om sig själv? det gör en ju bara mindre bra i ens egna ögon på exakt allt..
fan jävla ungdomar, följ med min åsikt and leave the rest behind. jag menar. det är ju bara så last year! och min uppfattning är ju bara soooo tomorrow... (right ellen? ;) )



GNATT


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg!! :D <33

2009-01-29 @ 15:19:34
Postat av: Sofie

Ja, arbetet är inlämnat. Fast det var inte röda tråden, den gjorde jag i åttan ;) Men guuud, jag skulle ju hålla redovisning för hela klassen om mitt arbete igår också! Först var jag så nervös så jag stammade och tappa bort mig helatiden, men sen gick det bra och jag trodde bara jag pratat i fem minuter eller något när jag var färdig. Då hade det liksom gått en halvtimma :S hahaha

2009-01-29 @ 16:52:54
URL: http://hellosophy.blogg.se/
Postat av: Ellän

Hahahaha anna i´m soooo tomorrow :DDDD

2009-01-29 @ 19:46:47
URL: http://ellenk.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst kan man ha bra självförtroende? men om folk uppfattar dig som högvärdig och bitching visar du INTE ett bra självförtroende.

Byt syn på det hela så blire bättre ska du se.



Chiao!

2009-01-30 @ 19:22:19
Postat av: Anna W

Det var inte mitt självförtroende jag pratade om. Jag satt och pratade med några vänner, och då blir det ju oftast skitsnack. Då var det någon som började prata så om en person har ett bra självförtroende, och då kallades hon bitchig och högfärdig. Förstog bara inte poängen i det hela.

Jag menar, varför? Och hur ska man då visa ett bra självförtroende menar du? bara nyfiken!

2009-01-31 @ 02:03:41
URL: http://hejannaw.blogg.se/
Postat av: matilda

Alltså det är ju rätt! Ett bra självförtroende ska man ha, och man ska egentligen gärna visa det, det kanske sprider sig. Men självgodhet kanske man ska akta sig för däremot, jag menar om man är för självgod, då kan man nog får rykten om bitchig och så.. :)

2009-02-03 @ 22:34:15
URL: http://kevlarsjal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0