gymmarN

Kom hem från gymmet för ett tag sen, helt slutkörd!
1 timme body pump + 40 minuters löpning på löpbandet, på nivå 10! Herremingud, men fan vad skönt det var dock!
Nu blir det gym upp till tre gånger i veckan. Och ett annat + är ju att Tm pm gymmar samma tider som jag, så nu har vi bestämt att vi ska gymma tillsammans :D haha dock kanske inte samma vikter osv... hahaha!:D Men det blir asbra. Träningsvärken smyger sig på en redan nu förfan, man kan ju bara drömma om hur den är imorgon.. haha lyckat, första timmen imorgon är idrott! Volleyboll:) Det kan man få träningsvärk i magen av:O ! menmen.

Ajo, men dagen har gått följande; Gick upp 9o. Sovmorgon, för de som gjort No-grejs. Så började 10, skoldagen rullade på som vanligt, vi slutade kvart över två. Hur skönt som helst. Gick hem, gjorde lite mat och keka. Sen ner till centrum och köpte ett stort grattis kort till mamma. Sen ska jag fixa nått mer. Sen efter det gymmet i två timmar, och sen gick jag hem och gjorde mig köttbullar & makaroner. SJÄLV! De som känner mig borde vell typ sitta och hurra nu. Det blev faktiskt bra:D. Å nu sitter jag här!
¨Lyssnar på massor av låtar på youtube osv.. ska snart hoppa in i duschen, eller kanske till och med lyxa till det med att ta ett bad? who knows!

well, have a nice day folks. LOVE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0