friday night!

kom hem för en stund sen, har vart på fest i ösmo med julia, amanda & kajsa. Grymt kul hade vi! Imorgon blir det bungalow och då får vi ju se hur kul det blir där. Hoppas det blir roligt! Min kusin Lina, som jag praoade hos på björn axén(if someone remember) ska klippa mig imorgon och innan den festen ska hon styla mitt hår:) Hoppas det blir bra! Så förövrigt, nu är jag helt slut i hela kroppen. Att lägga sig bland alla kuddar och täcken is atempting. Kanske ska gö'et? Ja, det får nog bli så. Godnatt readers!




och bytheway, dem som lägger anonyma onödiga irrriterande kommentarer kan väl sluta med det? Det är bara irriterande.

Kommentarer
Postat av: Klare Eliasson

förstår inte hur du kan vara så stark fortfarande men du beundras som fan, undrar om jag kan få dn msn igen hade den förr men glömt bort. behöver hjälp om vad man ska gör om sin bästa vän som försvunnit?!

2009-03-01 @ 05:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0