en bula och en jävla massa skratt

Hahahahahahaha, haha! Ikväll har jag och Julia tagit massor av foton, försökt få till den där my first looken, vi har drivit med någon jävla amerikansk kille på msn, och jag har fått mig en bula på pannan.
Ja fotona, några roliga kommentarer på bdb led ju dom till iallafall. Roligt roligt. Däremellan(kom jag på nu) satte vi på lite röj musik, haha definera ordet röj? - kobojsarna - sång om ingenting  ooh vad röj! haha! Sen dansade vi som brats. HAHA hade du som läser sett oss, jag svär på gud att du hade skrattat ihjäl dig! Hahaha det var roligt. Vi visade hur brats, lodare, fjortisar och turkar dansar. Vi hade iallafall skitkul.
Sen efter det loggar det in någon snubbe från usa in, som ska flytta till sverige snart, han är typ värsta jorden runt resarn. Haha vi börjar snacka dirty och kallar julia för ingrid och OHMYDEARGOSH vad vi skrattade. Han sa typ "Oh i didn't know the girls in sweden wore so interested of sex! what do you like the most? osv osv osv...." hahahahha! SHIT . Och vid ett tillfälle, när jag garvade så mycket så jag ramlade ner från pallen ( en stor vid soffpall som vi båda sitter på här vid datorn) bakåt förstås, kvar med arlset på pallen, så sätter sig julia på mig och ska kittla mig, nej då ska ju jag resa mig upp och får fucking sängkanten rakt I PANNAN! gissa om jag har en bula? dunkar utahelvete gör den också. Aja, man blir som man umgås...

WELL GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0