ditt jävla ÄCKEL

jag är bara så jävla arg nu, så jävla arg arg arg!!!!!!! ååh fuck you ditt jävla cp barn! FAN för dig! kalla mig lögnare gör de, vad fan är du själv... dra åt helvete, jag vill aldrig mer se dig!            fan för dig! åh jävla cp äckel barn, fan!
jag kommer ångra det här inlägget för att jag är så jävla pinsam och skriver exakt vad jag känner och alla jävla anledningar det finns, men jag vetefan vad jag ska göra, sitter och fan skakar och har damp fan för dig! vad fan ska jag ta ut det på? ge mig en jävla cola burk och låt mig slå in skiten tusen miljarder gånger, helvetes din jävla bög jävel! fan ajg vill hämta mysis ifrån dig! jävla cp barn dbgkenbincskcnieujvr


FYFAN vad jag har dampdampdapdmapdmapmdapmdpamdpampdmapm
åh äckle! fitta jävla cp
dfuiikkivgkindf jag har damp!!!!!!!!!!! åh hejdå jag vill aldrig mer höra av dig ditt jävla ÅH!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0