Dagens what

Kanske ska börja med någonting sånt här? det säger ju nästan allt, och sen kan man ju prata om intressantare saker än vad man gjort på dagen. Eller?

Dagens borde:
Lägga mig och vila lite, plugga
Dagens frisyr: Utsläppt!
Dagens klädsel: Jeans, en glansig stor tröja med leopard"skärp" i midjan, glansigt svart pärlhalsband
Dagens planer: Äta chips, försöka tänka ut nått smart
Dagens materiella vill ha: Min mobil som är på lagning.
Dagens längtan: Ge mig helg! Fester och det där i folkets hus!
Dagens fundering: Gymnasievalen!
Dagens beroende: Bita mig på läppen:S bitit upp mig själv nu typ.. aj!
Dagens tråkigaste: Att vara halvt sjuk, få arga sms och se någon ledsen
Dagens personer: R.FILBEE
Dagens roliga: Gymnasie besöket, i think
Dagens låt: Har verkligen fastnat i alla lars winnerbäcks..

Ja och dagens flipp är ju verkligen människor som gör en glad
Och dagens flopp är dock människor som bara gör en pisst off..
Har någon gjort ett val, som irriterar någon annan. Ska vell inte denna någon annan försöka göra allt svårare för en?
Nej juste, det är ju en oskriven regel, det är tydligen nått alla gör?
Kommer jag någongång i "någon annans" situation ska jag fan tänka mig för och inte göra så.
För det känns bara så jävla mycket värre.
XOXO Annie W


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0