credd till er med någonting innanför pannbenet

credd till er med någonting innanför pannbenet

Mitt förra blogginlägg.
Hm orkade itne svara på allt där, men jag skriver såhär

hm, jag tror att det är catarina E som skrev det där om filip?
jag vet inte, vi har vell haft våra duster om det där.. jag ska inte försvara mig för det jag gjorde, eller alltså, det var riktigt dåligt gjort och att det fortsatte så länge. Men jag var så förvirrad i mig själv då också, kanske inte direkt någonting att skylla på? men den tiden är länge sen nu, och ja.. Jag vet inte hur du menar att det är dåligt att jag är vän med filip nu, för det känns som vi har vart vänner otroligt länge nu.. innan jag ens började prata med Johan innan vi blev tillsammans där. Så jag behåller tm som vän, hur duän känner för det..
men a, peace.

sen till dom som säger att jag får skylla mig själv osv.
Jag känner inte riktigt medsympati för er. Jag ska inte behöva skylla mig själv, när en vän, som vart en bästa vän en gång i tiden, går och knullar med min första kärlek, som jag älskat mest av allt i hela världen, någon vecka efter vi sagt hejdå.
Det tycker jag är otroligt .. dålig stil! Exet får ju såklart göra hur han vill, men däremot vännen. Nej, jag tycker faktiskt inte att jag får skylla mig själv där.

och till er som tycker att jag ska stå på mig, som säger att många är på "min sida"(om det nu ska finnas sidor av den här skiten) tack för ert.. stöd? jag vet inte låter dumt med stöd,! men det känns som ett bra ord just nu endå,
jag mår faktiskt itne så jävla bra av det här. låter helt sjukt fel, men jag vet inte, mår inge bra alls av det.

E. jag kommer aldrig mer fatta tycke för dig, du är den största idioten i mina ögon.

hare bra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0