coolt att äta ju!

Jag har funderat på nått den senaste tiden,
ingen i min närhet fucking ÄTER
vad håller ni på med? tror ni att ni blir smalare för att ni inte äter? ni blir bara jävla ätstörningsbarn, vafan är det snyggt eller? det är ju bara helt jävla efterblivet! Fan har man inte fått ätstörningar ska man fan vara stolt! Fortsätt äta förihelvete, får ett aggressivt utbrott snart! :O
Om ni tror att man blir smal av att inte äta + träning då har ni = FEL! Man behöver mat för att kunna träna, och se bra ut genom nyttiga alternativ.. Det är ju bara att äta och fan må bra, man mår inte bra av att inte äta, fatta det. Ni blir bara dampiga och det verkar som ni har fucking PMS hela tiden. Tro mig jag känner ett flertal, som fan sitter och skryter om vid matbordeti skolan att dom itne ätit på hur länge som helst? jävla idiotiska uppfattningar alltså..
fan äta bör man, annars dör man.

Idioti. Sluta me´et NU

eller vill du se ut såhär?
ÄT FÖRFAN!

Kommentarer
Postat av: hernis

anna , de är många som inte äter för att dom inte är hungriga och grejer , tror inte att så många som tänker att dom ska bli smalare ;D <333

2009-01-23 @ 18:13:55
Postat av: Ellen

haha nej anna man tänker inte att man ska bli smalare.. man är bara inte hungrig;o!

Men man skulle ju inte gärna se ut som på den där bilden direkt! hihi :)

2009-01-23 @ 21:13:55
URL: http://ellenk.blogg.se/
Postat av: jonna

haha, anna håller med dig wtf! hatar när folk inte äter :O! det kanske är för att jag äter som en jefla flodhäst, men ja jag tycker att du har helt rätt och jag håller med :)<3

2009-01-23 @ 22:44:39
Postat av: caroline

jag gick ner 10 kg på att sluta äta.. åt kankse en macka om dagen i 2 månaders tid... hade skit svårt med att börja äta sen igen fick magkramper och massa saker.. men nu mår jag bra. fast jag trivdes med att inte ha någon aptit men men..:)

2009-01-23 @ 22:46:19
URL: http://carolintre.blogg.se/
Postat av: Anna W

till hanna och ellen, tyst med er:O ni är hungriga egentligen jag vet det!:O



och Jonna, jo ja det är faktiskt lite jobbigt på något sätt. Haha ja jag håller med dig! när man äter som fan själv tycker man det ju bara är helt weird när andra inte har någon aptit. ;O



caroline. ja och det är helt sjukt:/ mm ja kan förstå det! ush.

nej det gjorde du inte, för nu mår du vell bättre?:)

2009-01-24 @ 13:49:54
URL: http://hejannaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahha jag vill se ut som på bilden? skoja :)

2009-01-26 @ 22:41:45
Postat av: Anna W

skriv namnet så man förstår (:

2009-01-31 @ 02:07:17
URL: http://hejannaw.blogg.se/
Postat av: Naliie

As bra skrivet Anna :).

2009-02-02 @ 17:07:00
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0