congratz to the greatest!

idag fyller min MAMMA år <33333333 grattis till dig :) du är världens bästa mamma och jag älskar dig så JÄVLA mycket! Som en bästa vän, och jag vill att det alltid ska vara så:)

aja the day has moved fast. Nyss var klockan halv två, .. och jag & julia gick upp. HAHA! vi somnade typ 05.00.. ställde klockan på sju skulle göra frukost på sängen till mamma. Men näej den ringer ju inte.. happ:/ helt sämst. får göra det imorgon istället :) , a och sen kom några i släkten hit och julia fikade med oss, sen åkte hon hem för ja vene. När dom gått var jag med Jeppe ett tag :), Sen nu vet jag inte vad jag ska göra. Call my dear Julia typ (:

amen congratulations to my dear mother, love ya!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0