bort, ur mitt liv föralltid!

Nu ska skiten bort.
Alla minnen är bara som naglar mot glas, ett rent jävla helvete.
Och i det där helvetet ska dom stanna.
Nu ska jag styra upp den här skiten,
låta er vara, äckla er med varandra, ush fyfan, fyfan säger jag bara.
men inte längre. Du är historia. Historia!!!!!
FÖRALLTID, jag sa att "forever never lasts" men jo tack,
det kommer detta föralltid att göra.

Ilskan, den ska ut imorgon. Sen jävlar ere nog.

XOXO, ANNA ELIZA EMELIE FUCKING WANQVIST

den här bilden får riktigt jävla credd den också,
för landsort är världens bästa jävla ställe. sommar 09 där med Julia M.FL........kommer vara fucking bäst.


hejdå old life, hey new one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0