1a januari fucking 2009

20000009
well hey the new year! nyår spenderades med b.la julia,erica, och alla snubbar hemma hos kotte. Först var det middag, sen blev det lite krök. Ganska stilla, men sen jävlar drog det igång:O folket rusa in och jag fick nog i mig toomuch drinking:D haha fast det var soft endå, jag hade roligt. kvällen slutade dock klockan tre nere på centrum när en viss johan var arg som fan för att jag var och pratade med jeppe, mamma kom med värsta vinter utstyrseln och jag fick gå hem lite halvt vinglig och sen somnade jag. idag var vi på arena och åt lite, jag tog dock bara sallad.. kände inte för så mkt mer.
Nu är jag hemma hos Julia, alla saker jag egentligen skulle ha igår ligger vell typ utspridda i hennes hus. hhaa, men men vi hörs,
lite mer bloggande 2009 va ;)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0