valentines day ♥

Alla hjärtans dag, hmm. Jag vet inte? känns fel. Vadå -alla- hjärtans dag.
Oh gosh, kan verkligen se hur så jävla många som är helt breaked för att dom inte har någon, eller precis blivit dumpad eller kanske aldrig haft någon, ligga hemma i soffan med tröstgodis. Ush såna här dagar kanske inte är de bästa för alla människor. Men jag kan ju iallafall glädja mig, jag har nämnligen en date! Låter det omysigt eller? Nä, wouldn't say so.

Iallafall, dagen har gått igenom som vanligt. Har dock vart ovanligt seg, hade nämnligen tjejmiddag igår med Paulina, Mika & Amanda.. Hmm.. Kvällen slutade med att jag låg och grät i min säng(?)
Det började nice, vi lagade tacos och hade det skittrevligt! Efter ett dag gick jag in och lånade en kortlek hos grannarna, (dock måste jag köpa en ny nu för den är nedspilld med cider/sprit.) Och så körde vi ölspelet. Ja det tog ju inte så jädrans lång tid innan vi alla supit oss under bordet.. haha herregud. Men som sagt så är ordpspråket sant,"sluta dricka när det är som roligast" Det borde ju jag ha gjort iallafall. Egentligen hela den här grejen med att dricka är verkligen inte min stil, jag gjorde det mest för att komma bort från mina bekymmer och sorger. Dock blev dem bara värre med alkoholpromillen i kroppen. Jag låg och grät, försökte ringa och saknade min vän Beje. Aaa... den kvällens slut var ju inte det bästa. Ush. Men iallafall. Idag vaknade jag upp vid elva halv tolv, vid halv två gick jag till min mosters hus och där firade släkten mig och min kusin david som fyllt år för några veckor sedan. Det var mysigt, jag fick hårprodukter från Tigi och en massa leenden på läpparna. Underbar släkt! Lite väl präktiga ibland kanske.. men aja, i love them.
Fick skjuss hem av kusin Lina och Jimmie, och nu sitter jag här. Ska snart fixa mig, och åka in till stan för att gå på bio. Jag och my date ska se på "friday the 13:th". Och helt ärligt undrar jag om jag kommer kunna gå ut efter det.. hmpf.
Aja! Ha en trevlig alla hjärtans dag. Och till alla er som verkligen inte gillar denna dag, you're in my mind.

Puss & Kram, Annie W.

Kommentarer
Postat av: jonna

2009-02-15 @ 22:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0