snö&sol

I en salig blandning.
Snart ska jag ut på promenad med Elin, mysigt.. Sen vet jag inte riktigt. Det är ju "fettis-dagen" idag, mamma har köpt semlor och grejs så får väl äta det.. Men jag måste erkänna att semlor inte direkt är min favorit. Det är okej med en, men två?:O Too much.

Iförrgår, (SÖNDAGS) var jag och min bästa vän Julia på Katy Perry's konsert på Nalen. Vill ni veta någonting pinsamt? Det enda vi pratade om efter konserten var förbandet.. Haha!:D 3oh!3, HUR sköna som helst! Verkligen looove 'em!
Kommer dom till Sverige igen, ska vi dit DIRR!
Men Katy Perry var också bra haha:D Vi var asnära!
<- Så nära! haha:D

Men vi hörs? Jag har inte riktigt vart så pigg på att blogga nu. Det har hänt so damn much, det har vart jobbigt men ljuset väntar..
På fredag är det bejemupps begravning... <3
Efter det känns det som, att det är då man verkligen får ta tag i "gå-vidare-fasen".. even if it sucks.
Saknar dig bästavän Beje, jag älskar dig, vi ses i himlen, vänta på mig. Vila i frid<3

Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0