nya tag

nya tag, ska försöka skapa nya tider.
Låter väldigt hårt, tycker jag nu när jag läser det. Jag menar inte att jag ska glömma det som hänt, men jag ska försöka gå vidare och försöka må bättre. Även om det nu faktiskt känns riktigt jävla äckligt svårt.. men beje kan du inte försöka ge mig lite kraft att klara de? åh skulle suttit i bilen med dig. suck. aja.. jag kan inget göra och det är inte kul nånstans. Tobias du kommer alltid vara min bästa bvän vän och du kommer verkligen aldrig suddas ut. Med dig försvann en del av mig. Den biten ska jag någondag hitta igen. Kanske blir det i himlen och kanske väljer du att slänga ner den när du ser att jag verkligen behöver den. Annars kan du vänta med den tills vi möts där uppe. Men så nu, Vila i frid älskade bästavän!!! Jag kommer sakna dig någonting otroligt. Begravningen snart, då blir det ett sista hejdå. Sen kommer jag aldrig mer säga hejdå, bara veta att jag kommer träffa dig en gång till. Det kommer bara vara ett tillfälligt hejdå, inte ett föralltid hejdå. Vi möts där ska vi se! Jag vet att vi gör det.
Och jag vet att du hörde det jag sa där i fredags, fast det kanske inte såg ut som det, men jag vet det!! Vila i frid, vi ses i himlen. Älskar dej!

dagen har gått igenom som vanligt. rullat på och glidit bara.
idag finns det ju också en speciell människa som fyller år!
Nämnligen min "psykolog-kompis" (vi pratar och hjälper varandra såfort de händer nått) ja han , filip täckholm (för mig TM dock) fyller 20 idag. Stort grattis vännen! <3
favoritbilden!:


Grattis än en gång,
nu ska jag fixa lite. Skriver nog om en stund igen.

Kram Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0