my day!

Today has been OK.
Kom typ i tid! Första gången på länge.. började 9 slutade 1! asnice..
Vid två kom Annika(bejes mamma) och hämtade mig så åkte jag med hem till deras hus och pratade, fikade och ja, umgicks. Det var bra! Kändes som ännu en tung tegelsten från mitt bröst lyfte. Sorgen är grym.. På begravningen kommer det fällas många tårar. Jag har fått en aning om hur det ska se ut och så, det kommer vara jättefint. Och för er som inte vet det, så får alla komma. Det är öppet. Alltså man behöver inte komma om man inte kännde Beje.. men ja, ni förstår?
Tack iallfall för en bra stund idag. <3

Nu sitter jag och lyssnr på Mando Diao. Ska lägga in två bilder från skolan idag!

Perdie, Jojo, Natta & sittandes jag.. haha gangstas in tha school
dagens skol-outfit (jag byter kläder waaay to often)

Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

va nej du byter väl aldrig kläder ? //nallen

2009-02-19 @ 20:01:06
Postat av: Anna W

nej eller hur yaang............

:D

2009-02-19 @ 20:10:38
URL: http://hejannaw.blogg.se/
Postat av: Jessika

så man kan liksom bara komma, det stog ju nått i np om att man behövde anmäla sig och stuffs?:p jag fattar inte <33

2009-02-22 @ 00:35:03
URL: http://piggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0