i väntan på Elvis

Är snyggast: min filip. höhöhöhö!
Är de flesta lärarnas favoritelev: filip :@
Är bäst på musik: Alla är lika begåvade;D
Verkar vara i trotsåldern: Mergim
Ser ut att vara mest deprimerad: INga nämnda inga glömda..........
Har roligast röst: :O Linus :D
Har snyggast klädstil: i like my style :)
Känner du minst: Chrille
Är omtänksammast: Carimoo<3
Önskar du att du kände bättre och kunde umgås med: eeh va. haha
Betyder mycket för dig: Natta!
Saknar du att umgås med: J&E
Verka vara mest bortskämd: Vi har ingen direkt sån tror jag
Är mest irriterande: Låt oss säga att vi har våra stunder:P
Är roligast: ja jag brukar sitta och skratta åt mina egna skämt, så jag?
Borde bli pilot: haha what! ja vene. tommy?edaward?
Skrattar mest: Jag, och dom härmar mitt skratt också. Så alla?:D
Uppskattar du: Dom som bara är
Gör ofta din skoldag värre: Mentorn S
Är sportigast: Fille,Rasmus,Jag,Perdie 2 killar 2 tjejer
Är lite borta i skallen: ääh typ alla:D
Är en läslus: Matte:P
Hade du velat byta liv med en i klassen för en dag: typ.. javene nån nice
Spelar hockey: Filip,Rasmus,Albin,Davy
Spelar/spelat trummor: Sofia & Erik har gjort de;D
Har du varit kär i: Rasmus och Albin:D
tänker bara på sex: Alla tjejer:/ och rasmus. och MERGIM!!
Skulle du kunna dejta: Min filip? nej haha, ja vene. dom som är nice!
Är latast: Jag utan tvekan... någon i klassen som instämmer?
Är blygast: Sofia!
Kommer du sakna mest när du slutar : De flesta tror jag! klassen. Men så jävla mkt saknad kansk de inte blir:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0