Du är i himlen nu vännen<3

Idag var jag på min bästa bväns begravning. Bejes begravning. Tobbes begravning.
Jag har aldrig vart så ledsen i fucking hela mitt liv,
när din låt kom beje, när din låt, 6:2, T.I - whatever you like, kom.. jag bröt ihop. Grät som ett barn. Din mamma, din underbara mamma Annika reste sig upp från sin bänk och kom och kramade mig, jag va nära på att fan börja skrika och förbanna hela jävla gud skiten som tar liv hur som jävla helst.. ett helvete. aldrig vart så ledsen, fyfan.. och ALDRIG har tårar haft så mycket betydelse i sig! Inte bara salt och vatten från ögat, utan ett helt hav av minnen, sorg och aa.. allt som rann ur.. fyfan. botten is nådd, verkligen. de va helt sjukt. saknar dig så jävla mycket att ja fan ramlar ihop.. låg halvt på golvet när din låt spelades, trodde ja skulle klara mig. men ja bröt ihop, jag föll. grät som ett barn, som ett jävla barn.. sånt här ska inte hända. faaaaaaaaaan!!!!!!!! ja önskar att de inte hade hänt, ja önskar de så jävla mycket så ja får ont imagen!! jag önskar ja hade suttit med dig beje, jag önsar verkligen de. vart däruppe i himlen bara.
åh, mitt huvud sprängs snart. gråtit så mycket att de inte finns nått kvar.

Det här var den första begravningen jag var på, fyfan va de suger att jag är 16 och att det var min jävla bvän som låg där.. de är helt värdelöst. ja vill ha dig i livet. ja vill se dina fina blåa ögon le. ja vill se dig skratta. ja vill se dig leva!!1

Dom spelade och sjöng Ted Gärdestad - Jag vill ha en egen måne, och "tröstevisan" Som Annika visade mig förut. Tårar,tårar,tårar. Aldrig har jag gråtit så mycket. Åh du var så vacker på kortet som stod där på kistan. På din vita kista, med handtag på sidorna så man ska kunna lyfta den. Och så många blommor, så många rosor och så många blad. Så många tårar.. alla som lämnade ros på kistan, alla var så ledsna. varför händer de här. de är helt värdelöst. din familj, hur ska dom klara sig utan sin underbara Tobbe. Och hur ska vi, dina vänner klara dig utan våran Beje. Bejeboy.. dig,du. Hur fan ska de gå. Du måste hjälpa oss, titta till oss, vara med oss och leda oss på rätt väg. Snälla gör det? Jag och så många andra behöver det..
JAG SAKNAR DIG bästa bvän vän
Och älskar dig. Saknar dig och älskar dig.
Saknad och Älskad.
Så jävla mycket
Vi ses i himlen, vila i frid älskade du <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Stackare! Fint skrivet.

2009-02-27 @ 21:35:32
URL: http://atheodora.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Fy fan vad fint skrivet !



vila i frid Beje <3

2009-02-27 @ 21:45:18
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/
Postat av: ullis

Kan bara hålla med föregående, super fint skrivet.

Anna fortsätt att vara stark. <3

2009-02-27 @ 21:55:28
Postat av: Anna W

<3333333





du med Ullis! <33

2009-02-28 @ 00:18:21
URL: http://hejannaw.blogg.se/
Postat av: matilda

Anna du är bäst ! <3

2009-02-28 @ 15:04:25
URL: http://kevlarsjal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0