camp - yourself

Sitter och lyssnar på rock. Har alltid ansett det som IDIOTmusik.
Nu kan jag ju be mina gamla sätt att se på rock ta sig.
Det är grymt skönt att lyssna på, känns som dom som skriker/sjunger skriker ut allt åt en.
Kanske ska bli hårdrockare? Nää not really.. men det kan ju bli en av alla mina favoritmusikstilar.
A herregud, hur ska detta sluta.

På sportlovet funderar jag på att dra någonstans. Vill verkligen bort från nynäshamn, folket, sorgen och skitsnacket.
Sorgen kommer antagligen ligga kvar i bakhuvudet men den kommer inte kännas lika hårt som den gör i den här staden, tror jag.
Mamma säger att hon tror att jag flyr, och att det inte är så man ska ta hand om sina problem.
Tydligen är min pappa en fly:are.  Och en "sådan" vill hon inte att jag ska bli. Det kommer ifatt en, allt det där man flydde ifrån.

Trots det, funderar jag fortfarande på att fly. Inte föralltid, bara några dagar. Kanske ut till huset på Landsort? Inte så långt, men endå inte nära. Eller kanske till släktingarna i göteborg, örebro eller eskilstuna?
We'll see. Bort ska jag.
Längtar till påsklovet, Åre med Julia i en hel vecka. Så jävla underbart..


Miss u Beje. Vila i frid bvän.


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0