yoyoyoyoYO

YO! allt är bra förutom att jag har ont i magen. suCK!
AJA. idag ska jag iallafall klippa min bror. Roy. Visst börjar man tänka på "roy och roger har en mack ihop"?:P
Det gör ialf jag. Haha, han kommer hit om tjugo :)
För er som inte vet det är vi inte riktiga syskon, vi är "plastisar".
Vi är lika gamla, min pappa och hans mor har vart tillsammans ett bra tag.
DOCK vet jag inte riktigt hur det är nu. Struligt..
Men det löser sig hoppas jag.
Men however kommer han alltid vara min bror :).
Sen efter det ska jag ner med min mor till centrum och kirra nya glasögon, eftersom slacker satte sig på mina på gotland. hahaha! :D Aja, nya är allltid soft :) Ska köpa två tror jag också. hahaha :O fett soft.
Mamma sa typ " går ett par sönder så har du ju ett par till."
:D
Sen vid klockan sex ska vi äta nere på Freja med hela släkten på mammas sida, för min kusin David och hans fästmö Lillian ska flytta till göteborg.
Känns weird. Känns som han har liksom vart här hela livet, nu försvinner han bara. Så när det är släkt grejer och sånt så kommer han aldrig, wwwwwwwwwwwweird. Men jag antar att han hälsar på då och då :) Och om han får barn så kommer det bli mitt barns syssling. Kom jag på.
MEN JAG SKA JU INTE HA NÅGOT BARN
för sen jag är typ 90. Om det går då, det vet man ju aldrig i dom tiderna:D
Men ska kirra lite saker nu
men DU VI HÖRS UT SLUT SALUT TJUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0