Svar på kommentar

Om mitt inlägg " Min polisanmälan-Fuck FUCK YOU"

Anonym:
Det finns dåliga invandrare - det finns bra invandrare.
Det finns dåliga svenskar - det finns bra svenskar.
Man ska aldrig dra alla över en kant, för alla, exakt alla människor är olika.



Svar:
Sant, men det är ju jävligt synd om de "bra invandrarna" som faktiskt är jävligt schysta, när några av samma ursprung beter sig som kompletta idioter, tar andras saker, man kan egentligen kalla det för att råna andra. Även sexuellt ofredande dv.s taffsa OSV. 
Jag har ALDRIG dragit "alla över en kant".. Men i just mitt fall, seriöst. Jag är fan rädd för invandrare som kommer gående på gatan nu. 
Det finns dom där kompisar man alltid känt som inte är svenska som man accepterar, det finns den där killen i en butik nere på centrum som också är helt galet snäll och det finns utbildade läkare som inte är svenska som hjälper sverige jättemycket på sjukhus fronterna.
Men sen finns det DOM DÄR människorna som som sagt, taffsar, rånar, och gör folk rädda.
Jag är livrädd, jag lovar! Tänker ALDRIG mer åka in till stan när det är något sånt där stort igen, aldrig aldrig aldrig.
Idioter, jag drar inte alla över en kant. Men just nu känns det som att jag aldrig mer kommer vilja lära känna en invandrare, utan hålla mig kvar vid dom jag tycker är schysta och känner. 
FÖR ATT JAG INTE VÅGAR.  

MVH ANNA W


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0